Naar-de-KIWI-in-Nieuw-Zeeland.reismee.nl

Dag 36. Laatste dag in Nieuw Zeeland

Het zit erop in Nieuw Zeeland :(

We hebben de camper ingeleverd en zitten nu in een B&B net buiten Christchurch. We hebben onze laatste dagen doorgebracht aan zee met luieren en zwemmen. Lekker temperatuurtje en heerlijke golven. Wat het weer betreft hebben we ontzettend geboft. Van de 35 dagen hebben we 4 dagen gehad met momenten van regen en dan ook nog eens vaak 's nachts.

Over de whale watching hebben we al iets geschreven met de foto' s. We zijn twee dagen in Kaikoura gebleven en daarna naar Waikuku beach gereden. Een camping vlak aan het strand en 25 km van Christchurch. Vanavond liggen we dus weer in een echt bed. Hoewel de camper ons prima is bevallen is dat toch wel wel wat luxer. Zondag 25 januari vliegen we om 5 uur 's middags naar Dubai waar we ivm het tijdsverschil maandagochtend om 5 uur 's ochtends aankomen. Zal wat anders zijn dan al het natuurschoon van NZ maar toch een leuke afsluiting. We laten daar vandaan nog wel van ons horen.

Karin

Ha lievevakantieganger,
Aan al het moois komt een eind. Wat zullen jullie genoten hebben zeg, ik ben gewoon een beetje jaloers. Super leuk om jullie verhalen gelezen te hebben. Wij wensen jullie een hele goede vlucht terug en kunnen niet wachten om elkaar in het voorjaar weer gezellig te zien op de camping.
Trek wat warms aan als je aankomt in Neerlang het is hier poepie koud en op dit moment ligt er zelfs sneeuw????.
Liefs uit Houten

Karin

Ik zie wat typefoutjes ....rot toetsenbord hihi

matty

En dan zit het er toch ineens op hè.
Maar jullie komen heerlijk uitgerust en met een rugzak vol ervaringen weer terug in dit koude grijze kikkerlandje, waar een hoop mensen wachten op jullie live verslag.
Nog een paar daagjes genieten en daarna goede reis. Dikke knuffel.

Janet

heerlijk, 6 weken vakantie in een prachtig land, mooie verhalen en foto's. Nu nog lekker een paar dagen genieten in Dubai!

Erna

Heerlijk,geniet nog even van de laatste momenten in NZ En de. Ultuurshock als je naar Dubai gaat.
Ik kijk uit naar de foto,s maar zal al die prachtige foto,s uit NZ zeker missen.
Geneit er nog even van!,

Alies

Veel Genoten en gelukkig geen narigheid gehad.. Mooi!

Loes

Twee heel verschillende werelden! Leuk .
liefs en groetjes Chiel,ma ,Loes

Elly

Ook wij zijn geweldig benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Geniet nog van de laatste dagen , wij hebben op afstand met jullie meegenoten!!
Ron en Elly