Naar-de-KIWI-in-Nieuw-Zeeland.reismee.nl

Dag 26. Bezoek Milford Sound

Vandaag een uitstap gemaakt naar de Milford Sound. Een sound (of fjord) dat 120 km rijden is. Er is maar 1 weg ernaar toe dus ook hetzelfde stuk weer terug. Dat was totaal geen straf! Prachtige route met veel afwisseling in het landschap. Het was een superdag en we hebben ons zelf weer vaak verbaasd over al het moois. Op de terugweg kwamen we nog een brutale vogel tegen. Een Kea, totaal niet schuw en dol op de rubbers van een autodak. Daarvoor wordt ook gewaarschuwd. Onze camper stond gelukkig een stuk verder. In ieder geval mooie foto's van kunnen maken. 15 januari rijden we verder naar het zuiden om weer van de kust te gaan genieten. Daarover de komende dagen meer.

Erwin en Igor ;-)

Mooie verhalen en foto's Ernst!
We volgen jullie met enige jaloezie :-)

Heel veel plezier daar en geniet ook namens ons hardwerkenden hier op de B20...

Ps: we denken dat Feyenoord Mike Havenaar als tweede spits gaat halen..kun je maar beter even weten dachten we.

Marja

Hi buurtjes, Ik kreeg gisteren van Erna de link naar jullie reisblog. Wat is het daar geweldig! En wat leuk om te lezen en te zien allemaal. Geniet ze nog de komende 2 weken! Groetjes van ons alle 4

Erna

Het blijft geweldig om elke keer een nieuw verhaal te lezen en de fantastische foto,s erbij te zien. Ik wil ook!