Naar-de-KIWI-in-Nieuw-Zeeland.reismee.nl

Dag 13

Het nieuwe jaar is begonnen, 12 uur eerder dan bij jullie. We zijn in Wellington, de hoofdstad van NZ. Oudejaarsavond was een avond met veel regen en wind. We hebben het nationaal museum bezocht en in onze speurtocht naar de KIWI kwamen we een aantal opgezette exemplaren tegen. In het winkeltje trof Liesbeth ineens een exemplaar in haar nek aan. Die hebben we snel kunnen vastleggen. We hadden toen de keus, of kopen of terughangen in het rek. Voor dat laatste hebben we gekozen. 1 januari prachtig weer en we zijn de stad weer ingegaan. Met een kabeltrein naar boven wat een prachtig uitzicht over de stad geeft. Het is goed vertoeven hier. Morgenmiddag maken we met de Ferry de overtocht naar het Zuidereiland.

Karin

Wij wensen jullie een heel gelukkig nieuwjaar en blijven jullie gezellig volgen. Heerlijk dat jullie nog zo lang te gaan hebben. Veel plezier. X

Elly

Van Ron en mij natuurlijk ook de beste wensen voor een "ontdekkingsvol" 2015

Chiel/Loes'/Ma

Heel veel gezondheid en geluk in het nieuwe jaar en een goede overtocht naar het volgende eiland.
Ma was zichtbaar ontroerd van het tel. Op nieuwjaarsdag
Groetjes

anja

Happy newyear! Ik lees met veel plezier jullie reisavonturen!

Lidwine

Happy New Year! En nog heel veel plezier. Ik heb vandaag jullie foto's laten zien aan vrienden die er twee jaar geleden waren, ze kregen er weer helemaal zin in!

Erna

Een heel bijzondere jaarwisseling was dit voor jullie. Dit zul je blijven herinneren als weetje nog toen in Wellington..
Maak er eeen mooi jaar van. De start was al heel mooi!