Naar-de-KIWI-in-Nieuw-Zeeland.reismee.nl

1e echte vakantiedag in Nieuw Zeeland

Na een reis van 36 uur zijn we er dan eindelijk! Hotel midden in het centrum met uitkijk op de citytower. Vanmorgen wakker geworden met een strakblauwe lucht, hadden ze hier al lange tijd niet gezien. Boffen wij even! In de citytower geweest met super vergezichten over de stad en omliggende eilanden. Daarna met de ferry naar Devonport gevaren. Een schiereiland met huizen in Victoriaanse stijl. Vanaf mount Victoria hadden we een prachtig uitzicht op de skyline van Auckland en hebben we heerlijk in de zon gelegen met verbrande hoofden als gevolg. Het is een bijzondere ervaring dat we na zolang ernaar uitgekeken te hebben nu echt in NZ te zijn. Alle straten en huizen zijn in kerstsfeer en dat met 25 graden! Bomen staan in bloei en je ruikt de geur van de bloeiende jasmijn.

Morgen terug naar het vliegveld van Auckland om de camper op te halen. We gaan jullie op de hoogte houden wat we dan allemaal gaan tegenkomen.